Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017

η γιαγιά μου η Παρασκευή, ή μάνα ...

➤ σήμερα γιόρταζε και στην συνείδησή μου εξακολουθεί να γιορτάζει η εκ μητρός γιαγιά μου, η μάνα, η αντάρτισσα του Αγιού Τεπέ ...
➤ κάποτε που βρέθηκα στο χωριό μου, είχα μαζί μου και τους χάρτες του Πόντου, αυτούς της ΕΠΜ. Ήμασταν όλοι μαζεμένοι στην μεγάλη αυλή του θείου μου Αβραάμ και βαλθήκαμε, κυρίως εγώ, να εντοπίσουμε το χωριό της μάνας, το Κογιουμτζάντων που είχε για κεφαλοχώρι το Τσάλ.
➤ παρ όλες τις περιγραφές της μάνας, τους χάρτες που είχα μαζί μου, μέχρι και σήμερα, δεν το έχω εντοπίσει. Μπορώ μόνο να πω που βρισκόταν κατά προσέγγιση,
παρακάτω ένα τμήμα του οικογενειακού εντύπου που χρόνια τώρα έχω συντάξει και διανείμει σε όλους τους οικείους, ένα σκίτσο που έκανα εκείνο τον καιρό με τα χωριά κλπ. καθώς επίσης και ένα τμήμα της περιοχής, στον μοναδικό χάρτη που φαίνεται ένα χωριό με το όνομα Cal. Το Zafer ίσως να είναι η παλαιά Γαράτουσλα,
σχόλια για όποιον γνωρίζει ... 

σύγχρονος χάρτης με ανάλυση 1:375.000
ότι πιο αναλυτικό βρήκα μέχρι τώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: