➤ την περίοδο της δημοσίευσης του άρθρου αυτού υπήρχε "μέγας πόλεμος" για την προέλευση του χορού Σέρρα. Σήμερα αυτά έχουν ξεπερασθεί, χορεύουμε μαζί τους. Πάμε στην Πόλη, έρχονται αυτοί στην Ελλάδα. Κάνουμε μαζί τους μουσικά CD... (ή κάνω λάθος ?) ➤ ΠΕ, έτος 1960, τεύχος 123-124 / του Ιωάννη Αβραμάντη (Τσίτε Μεσοχαλδίας) ➤ ανάρτηση μας για τον Ι.Αβραμάντη εδώ
Οι ελάχιστοι Τούρκοι της Τουρκίας, γενικά δεν χόρευαν τίποτε, ποτέ. Μόνο ιππασία γνώριζαν και πλιάτσικο, ούτε σπίτια είχαν αλλά τσατίρια μετακινούμενα με μια σόμπα στην μέση Μεταξύ Τραπεζούντας Πλατάνων υπάρχει ένα τέτοιο μαγαζί που λέγεται Cadir) Όλοι αυτοί οι χοροί γενικά είναι χοροί των αυτοχθόνων λαών της Ανατολίας, Μικράς Ασίας, Πόντου Αρμενίας Κιλικίας κλπ. Οι Τούρκοι, όρος ψευδεπίγραφος, δεν υφίστανται ως ενιαίος λαός. Ότι έκλεψαν το ονόμασαν τουρκικό. Εδάφη, πολιτισμούς, θησαυρούς σε χρυσό και ασήμι, μνημεία κλπ. Εμείς πρέπει να αναφερόμαστε στην μη Τουρκικότητα της " Τουρκίας " και να ερχόμαστε σε συνεννόηση με όλες τις αυτόχθονες εθνικές και θρησκευτικές ομάδες ( όχι μειονότητες, λάθος όρος)
2 σχόλια:
ο Γιώργος Γεωργιάδης σχολίασε στο facebook :
Οι ελάχιστοι Τούρκοι της Τουρκίας, γενικά δεν χόρευαν τίποτε, ποτέ.
Μόνο ιππασία γνώριζαν και πλιάτσικο, ούτε σπίτια είχαν αλλά τσατίρια μετακινούμενα με μια σόμπα στην μέση Μεταξύ Τραπεζούντας Πλατάνων υπάρχει ένα τέτοιο μαγαζί που λέγεται Cadir)
Όλοι αυτοί οι χοροί γενικά είναι χοροί των αυτοχθόνων λαών της Ανατολίας, Μικράς Ασίας, Πόντου Αρμενίας Κιλικίας κλπ.
Οι Τούρκοι, όρος ψευδεπίγραφος, δεν υφίστανται ως ενιαίος λαός.
Ότι έκλεψαν το ονόμασαν τουρκικό.
Εδάφη, πολιτισμούς, θησαυρούς σε χρυσό και ασήμι, μνημεία κλπ.
Εμείς πρέπει να αναφερόμαστε στην μη Τουρκικότητα της " Τουρκίας " και να ερχόμαστε σε συνεννόηση με όλες τις αυτόχθονες εθνικές και θρησκευτικές ομάδες ( όχι μειονότητες, λάθος όρος)
το παραπάνω σχόλιο αναρτήθηκε στο facebook στις 26.5.2020
Δημοσίευση σχολίου