13 Μαρτίου 2021

τα χωριά της Γαλίαινας

➤ με την βοήθεια του blog "πατρίδα μας είναι ο Πόντος" - εδώ - βρήκαμε τις ονομασίες των χωριών της Γαλίαινας παλιό όνομα και νέο και έτσι μπορέσαμε να τα αποτυπώσουμε πάνω στον χάρτη
 είναι πιθανό να υπάρχει κάποιο λάθος το οποίο θα διορθώσουμε μόλις μας επισημανθεί
δώδεκα αναρτήσεις για την Γαλίαινα στην ετικέτα με το ίδιο όνομα - εδώ

[πρώτη δημοσίευση Νοέμβριος 2017]


 τα χωριά :
    • Αρμενού = Ergin
    • Βάλαινα = Arikaya
    • Βασινόη = Yuzuncuyil
    • Κατρούλ = Ogulacak
    • Κοτύλια = Ormanici
    • Κουστουλάντων = Simsirli
    • Κουταλά = Yemisli
    • Κουτρούλ = Ogulagac
    • Λιβάδια = Cayirtar
    • Μαντρανού = Alatas
    • Μεσοχώρ’ = Konaklar & Camkonak
    • Μισαηλάντων = Tasalan
    • Τσιναλάντων = Cinali
    • Τσουπανού = Kuscu

    • Τσαγκάρ (Ρωμανού)


4 σχόλια:

firefighter είπε...

Καλημέρα. Θα ήθελα να σας πω με ολο το θάρρος, να προσθέσετε και τα υπόλοιπα χωριά της Γαλιαινας. Ενα απο αυτά είναι και το δικό μου, το Τσαγγαρ ή Ρωμανου. Ευχαριστώ

Terra Pontus είπε...

προστέθηκε, ευχαριστώ.

firefighter είπε...

και εγώ σας ευχαριστώ που ανταποκριθήκατε. Καλά Χριστούγεννα :-)

AthinaK είπε...

Η γιαγιά μου και ο παππούς μου ήταν από τη Γαλίαινα. Η γιαγιά ήταν από την Τσουπανού και ο παππούς από τη Ζίλμα. Από ό,τι μου έλεγε ο πατέρας μου, η Ζίλμα ήταν πολύ μικρό χωριό.